A Pretty Girls Dream Challenge 2012 nevű eseményen mérethették meg magukat a csinosabbnál csinosabb japán lányok. A 2012. március 30-ántartott nagy happeningen a Pretty Rhythm nevű játékot és animét is kapott franchise inspirálta divatbemutatón rekord mennyiségű modell vonult végig. Amikor a divat és a fantázia találkozik
Ilyet is csak a japánok tudnak: összehozni országuk legszebb lányait egy divatbemutató erejéig, ahol olyan divatmárkák termékei vonulnak végig a kifutón, mint a Roni, Earth Magic, ChubbyGang és Prism Stone. Egész Japánból érkeztek az általános iskolás korú lányok a rendezvényre, akik közül 200 professzionális gyerek modell is végig sétált a 2 órán át tartó bemutató alatt. Végül összesen 1274 modell szerepelt ezen az eseményen, amivel a japánok lekörözték a korábbi Guiness rekordot, amit a New York-i divatvilág produkált 2011 júliusában 1243 modell részvételével.
A divatbemutató mellett tartottak a szervezők egy „Prism Quenn Cup Final” nevezteű döntőt is 650 résztvevővel. A versenyzőknek a divat és tánc kombinációjából építkező Pretty Rhythm nevű árkád játékon kellett minél több pontot szerezniük. Az eseményen felállítottak egy online is elérhető boltot a Prism Stone termékeinek, ami egyébként a Pretty Rhythm játékból született. Ez egy nap alatt 2,8 millió jent hozott a divatcégnek, ami jelzi a márka népszerűségét és erejét Japánban. A Pretty Girls Dream Challengeegy olyan rendezvény volt, amit a divat szerelemesei számára szerveztek, főleg általános iskolás lányoknak célozva, a Takara Tomy népszerű árkád játékára, a Pretty Rhythm-re alapozva. A játékból már anime is készült, 2011 áprilisában indult belőle az első évad, amelynek folytatása idén tavasszal jön.
Forrás: Tokyo Information Net