Animék 3D-ben

Shingeki no Kyojinnal dúsította a Subaru autómárka a legújabb reklámját, míg a Ghibli animék kedvelt városi környezete a valóságban is megelevenedik. Vérszomjas titánok üldözik hát a japán nemzet ikonikus autóját, míg az otaku és egyben romantikus lelkületű turisták tündérvárosban barangolhatnak, ahol Totoro és Chihiro nyomait kutathatják.

Teszttitánok a nagyközönségnek: Nézd meg a Subaru legújabb reklámját és véleményezd

Ha kíváncsiak vagytok arra, hogy a 2015-re ígért Shingeki no kyojin live-actionje vajon milyen módon eleveníti meg a titánokat, hát akkor érdemes megnéznetek a Subaru legújabb reklámját. Az 1953-as születésű Subaru autómárka legújabb reklámja egyben a 2015-ös Shingeki no kyojin film előzetese is lehet olyan szempontból, hogy a japánok felvillantották, hogy mivel készülnek majd a rajongóknak.

A Shingeki live action és a Subaru koprodukciója
A Shingeki live action és a Subaru koprodukciója

A pontosan a Subaru Forester gyártotta reklám a Mária fal határolta tartományon játszódik. Higuchi Shinji, a 48 éves rendező jegyzi majd a Shingeki live-actiont, de övé a The Floating Castle (Nobō no Shiro) című alkotás is – a lényeg, hogy ő szintén részt vett e rövid reklám elkészítésében. A 31 másodperces alkotás háromfajta titánt mutat be: egy „normális titánt”, a nagy női titánt, akit számítógépes grafikával tuningoltak fel. (A női titánt egy kaszkadőr alakította, akinek a sminkje több mint 4 órán át készült.) A harmadik pedig a kihagyhatatlan Kolosszus titán, ami a valóságban egy 2 méteres modell. Ennek a titánnak a mozgatsához 7 emberre volt szükség.

Egész izgi látványvilág. A női titán nem rossz és első látásra még japánnak se mondanám. (Inkább valami vad ázsiai népségnek.
Egész izgi látványvilág. A női titán nem rossz és első látásra még japánnak se mondanám. (Inkább valami vad ázsiai népségnek.

A Shingeki film forgatása nyáron kezdődik, de azt még nem döntötték el, hogy a filmbéli titánok ugyanúgy fognak-e kinézni, mint a reklámban látottak. Mindenesetre Higuchi nagyon örült ennek a lehetőségnek, hiszen tesztelheti azt, hogy a rajongók miként reagálnak ezekre a titánverziókra. (3D Titánok 1.0)

A reklám pénteken került sugárzásra a Nihon televíziós csatornán, ott is a Kinyōbi Road Show! (Friday Road Show!) keretében. A készülő Shingeki live-actionről pedig e korábbi hírben olvashattok még több részletet. YouTube linkÍgy készült videó

Egy kisváros, ami a Ghibli animék hangulatát idézi

Turisztikai célpont: barangolás Ghibli "animében"
Turisztikai célpont: barangolás Ghibli „animében”

Ha már manga/anime „valóságba” átültetéséről van szó, a rocketnews.com egyik cikkében beszámolt egy különleges kisvárosról, vagyis annak egyik részéről (Forest of Warmth), ami valószínűleg már most a turisták paradicsoma.

Hamamatsu városában, Shizuoka prefektúrában található a Forest of Warmth, ami tökéletesen adja vissza a Ghibli animék varázslatos világát. Az európai és fantasy miliőt idéző házak között barangolhatunk a természet romantikus közelségében, amikben európai mesterek által készített ételeket kóstolhatunk meg.

Ez a városrész egyébként 20 évvel ezelőtt kezdett ebbe az irányba változni, amikor egy helybéli építész, Sasaku, egy különleges kunyhót épített 1983-ban. Ezután a városban kisboltok, éttermek (francia étterem is működik itt, ami természetesen minőségi francia fogásokat tálal fel), kiállítások, galériák és egy mókás motorgarázs-múzeum is megnyílt a látogatók örömére. Mindez a Ghibli animéktől független változás volt, de meglepő, hogy mennyire hasonlít a két világ. Lehet, hogy Miyazaki innen merített ihletett látványterveihez?

Ti is megnéznétek egy ilyen kunyhót?
Ti is megnéznétek egy ilyen kunyhót?

A városrész bája az üjdonsült házasokat is megfogta már, több esküvői fotózást is szoktak itt rendezni. Pontos cím azoknak, akik szívesen ellátogatnának ide: Nukumori no Mori (ぬくもりの森) – 2949 Wajicho, Nishi-ku, Hamamatsu, Shizuoka Prefecture 431-1115; Telefonszám: 053-486-1723; Nyitvatartási idő: 10:30am – 6:30pm

ForrásANNrocketnews24.com (1)rocketnews24.com (2)Városképek

(Visited 257 times, 1 visits today)